Sunday, October 2, 2016

A może uczyć się i zarabiać jednocześnie?

To pomysł raczej dla tych już co najmniej średnio-zaawansowanych.

Dobrym sposobem na naukę jest znalezienie jakiejś pracy, np. dodatkowej na parę godzin w tygodniu, w której będziecie musieli używać języka, którego się uczycie. Jeśli nie znajdziecie takiej pracy płatnej możecie poszukać w zamian za jakiś barter - np. ja robię tłumaczenie w zamian za darmowy dostęp do dość drogiego szkolenia.  

Od niedawna robię tłumaczenia z języka rosyjskiego na polski (nie znam rosyjskiego tak dobrze by tłumaczyć w drugą stronę). Jak na razie tłumaczyłem slajdy oraz nagrania z wywiadami w języku rosyjski. Dzięki temu mam kontakt z rzeczywistym językiem, a nie tylko materiałami do nauki, czy językiem literackim.


3 comments:

  1. Oczywiście że można tak robić i wydaje mi się, że dużo osób uczy się języka obcego pracując i zarabiając przy tym od razu. Ja jednak zanim zacznę pracować na dobre z angielskim to już jestem na etapie zaawansowanym w audio kursach https://www.jezykiobce.pl/67-dla-zaawansowanych i niedługo kończę ten etap.

    ReplyDelete
  2. Nasza strona to doskonałe miejsce, w którym można nauczyć się ortografii i języka Polskiego. Na wszystkich czekają zasady pisowni oraz mnóstwo dyktand które pozwolą przyswoić wiedzę. Ci, którzy lubią sami przygotowywać opowiadania, w których aż roi się od trudnych wyrazów, w tym serwisie mogą je opublikować. Sprawdź https://dyktanda.pl/

    ReplyDelete
  3. Czy potrzebujesz dobrego optyka z Zamoœcia? Nasz optyk poradzi sobie z ka¿d¹ wad¹ wzroku! Wykonujemy kompleksowe leczenie wszystkich wad zwi¹zanych z wzrokiem. Nasz nowoczesny salon jest jednym z najpopularniejszych w okolicy!

    Moja strona : Optyk ZamoϾ

    ReplyDelete