Friday, November 30, 2012

Materiały i narzędzia do nauki języka


Aby być mądrym, nie wystarczy mieć wiele ksiąg: osioł dźwigający na grzbiecie wiele książek nie jest przez to mądrzejszy. Przysłowie chińskie.


Chociaż tak jak głosi powyższe przysłowie nie wystarczy mieć pełno książek, programów, nagrań i innych narzędzi by nauczyć się języka obcego, to jednak to z jakich materiałów korzystamy będzie wpływało na efektywność naszej nauki. Dlatego też w kolejnych wpisach będę omawiał różne materiały i narzędzia do nauki języków - jak np. Lang 8, LingQ, Busuu, kursy Pimsleur, kursy Assimil i tak dalej...


Jak na razie wróciłem niedawno do Polski i mam tu sporo do załatwienia, więc większą częstotliwość publikowania postów będę miał jak wszystko pozałatwiam.

4 comments:

  1. Jeśli mówimy o językach obcych ro zdecydowanie najlepszą formą nauki jest indywidualny kurs https://lincoln.edu.pl/warszawa/blog/indywidualne-kursy-jezyka-obcego gdzie możemy bardzo dobrze posiąść wiedzę odnośnie języków obcych. taka intensywna nauka z pewnością przyniesie zamierzony skutek.

    ReplyDelete
  2. Jest bardzo dużo różnych materiałów do nauki języka angielskiego i to przede wszystkim od nas zależy na co się zdecydujemy. Ja sobie bardzo chwalę audio kursy https://www.jezykiobce.pl/s/105/audio-kursy-do-angielskiego których zresztą używam również na co dzień do nauki.

    ReplyDelete
  3. Ja jestem przekonana, że zdecydowanie najlepiej języka angielskiego nauczymy się po prostu w szkole językowej. Moim zdaniem także warto jest zajrzeć na stronę https://universe.earlystage.pl/ gdyż właśnie tam możemy bez problemu znaleźć informacje o tym jak założyć własną szkołę językową.

    ReplyDelete
  4. Osobiście jestem zdania, że na pewno jednym ze sposobów nauki języków obcych są kanały video. W sumie czytałem również o tym na stronie https://earlystage.pl/blog/2020/08/31/kanaly-youtube-do-nauki-angielskiego-dla-mlodziezy/ i jak widać z kanałów YouTube także można się uczyć.

    ReplyDelete