Tuesday, November 13, 2012

Nowe początki


Niedawno zamknąłem pewien etap w swoim życiu którym są studia magisterskie - z rocznym opóźnieniem z  powodu półrocznego wyjazdu na praktyki managerskie i wolontariat do Indii. 

Dzięki temu mogę się teraz bardziej zająć nauką języków - co prawda wciąż zostaje mi praca na pełen etat i codzienne zajęcia sportowe (sztuki walki, taniec towarzyski i tańce latynoamerykańskie, oraz od czasu do czasu coś innego jak np. joga), ale mimo wszystko będę się starał spędzić co najmniej parę godzin dziennie na nauce języków. 

Skupiał się będę przede wszystkim na nauce języka chińskiego (który jak na razie wydaje mi się baaardzo trudny), ale poza tym będę starał się także podnosić swój poziom z hiszpańskiego (który jak do tej pory jest na dość niskim poziomie, mimo kilkukrotnych podejść do niego), odświeżyć i powoli podnosić poziom rosyjskiego (w którym kiedyś mówiłem dość płynnie), a także dodawać jakieś bardziej zaawansowane słówka do mojego zasobu słownictwa angielskiego (po angielsku pracuję, realizowałem część przedmiotów na studiach, a także sporo jeździłem za granice - z czego najwięcej czasu spędziłem w USA - około 8 miesięcy, oraz w Indiach - około 6 miesięcy).

Poza tym dość dużo czytałem o nauce języków obcych czy to publikacji książkowych, czy też blogów ludzi uczących się kilku języków obcych, dlatego jeśli będzie ktoś z was miał jakieś pytania to z chęcią postaram się na nie odpowiedzieć. Jakby ktoś z was chciał się czymś podzielić to z chęcią dodam jego wpis do tego bloga. 

Pozdrawiam wszystkich i zapraszam do lektury :)

1 comment:

  1. Jakis krotki ten wstep :P Powodzenia w pisaniu i nauce! :)

    ReplyDelete